1.
|
Summary
|
|
pdf
pag. 1-4
|
2.
|
O VIZITĂ A PRIMULUI MINISTRU
IONEL BRĂTIANU LA CHIŞINĂU, ORHEI, TIGHINA ŞI
CETATEA ALBĂ
|
COJOCARU Gheorghe
|
pdf
pag.5- -12
|
3.
|
VALORILE MORALE ÎN EDUCAȚIE
|
BALŢATU Ludmila
|
pdf
pag. 13-18
|
4.
|
SINONIMIA LEXICALĂ ȘI CEA
GRAMATICALĂ – IMPORTANTE SURSE STILISTICE
|
AXENTII Victor
|
pdf
pag. 19-39
|
5.
|
REACȚII DEPRESIVE LA COPII ŞI
ADOLESCENŢI: CAUZE ȘI CONSECINȚE SOCIALE
|
ISAC Oxana
|
pdf
pag. 40-49
|
6.
|
CONCEPŢIE UNITARĂ ASUPRA LUMII ŞI
VIEŢII. INTERPRETĂRI ÎN VIZIUNEA LUI G.G. ANTONESCU
- CONCEPȚII UTILE ȘCOLII CONTEMPORANE
|
AXENTII Ioana
|
pdf
pag. 50-63
|
7.
|
FORMAREA CONŞTIINŢEI
ECOLOGICE - PROBLEMĂ UMANĂ ŞI PEDAGOGICĂ
|
COJOCARI-LUCHIAN Snejana
|
pdf
pag. 64-74
|
8.
|
СOMPARAŢIA ŞI STRUCTURI
COMPARATIVE ÎN CREAŢIA LUI MIHAI EMINESCU ŞI
GRIGORE VIERU
|
GROSU Liliana
|
pdf
pag. 75-78
|
9.
|
ASPECTE FONETICE
ȘI MORFOLOGICE ALE ADAPTĂRII ANGLICISMELOR IN
LIMBA ROMANA
|
AXENTII Victor, MATOȘINA Nadejda
|
pdf
pag.79-89
|
10.
|
REFLECȚII ASUPRA PROBLEMATICII
EXILULUI ÎN OPERA „ACASĂ” DE FĂNUȘ NEAGU
|
PETCU Valeriana
|
pdf
pag. 90-97
|
11.
|
CONSIDERAȚII CRITICE PRIVIND
RECEPTAREA CREAȚIEI VIERENE ÎN SPAȚIUL CULTURAL
ROMÂNESC
|
LUCHIANCIUC Natalia
|
pdf
pag. 98-104
|
12.
|
a LIMBA LATINĂ ÎN FORMAREA
IDENTITĂŢII INTERCULTURALE A STUDENTULUI MODERN
|
BODLEV –TABARANU Ala
|
pdf
pag. 105-112
|
13.
|
MANAGEMENTUL TIMPULUI COPIILOR DIN
FAMILIILE TEMPORAR DEZINTEGRATE…
|
RADU Corina
|
pdf
pag. 113-123
|
14.
|
FOAMETEA DIN ANII 1946-1947 DIN SUDUL
RSS MOLDOVENEASCĂ. RAIONUL (JUDEŢUL) CAHUL
|
BENU Veronica
|
pdf
pag. 124-133
|
15.
|
CULTURE-BOUND HUMOUR IN EFL
TEACHING
|
PUȘNEI Irina
|
pdf
pag. 134-141
|
16.
|
VICTORIANISM VS. MODERNISM: AN
OVERVIEW
|
COLODEEVA Liliana
|
pdf
pag. 142-147
|
17.
|
CONCEPTUL DE MEDIUL ȘCOLAR ȘI
FUNCȚIA SOCIALĂ A ACESTUIA
|
IUZU Iulianna
|
pdf
pag. 147-156
|
18.
|
THE CHILD-CENTRED IDEOLOGY IN RUE
WITH A DIFFERENCE BY ROSA NOUCHETTE CAREY
|
PINTILLII Alina
|
pdf
pag. 157
|